Vill bara glömma dig

Önskar att du bara kunde försvinna ur mitt liv.. Jag vill inte komma ihåg dig..
Försöker varje dag att förtränga dig, Men alla minnen ligger där och gnager.
Jag vill bara glömma allt som vi hade. Allt vi gjorde, Allt du gjorde.
Varför ska det vara så in i helvetes svårt?? Har mardrömmar om dig än idag..
Jag vill bara att du ska försvinna ur mitt liv.. Vill radera alla minnen med dig..
Visst har jag bra minnen utav dig, Men dom dåliga överväger dem bra..
Jag önskar att jag aldrig hade träffat dig, Så jävla mycket skit du ställde till med.
Det har nu gått 1 år och 4 månader sen jag lämnade dig. Det känns som att det var igår.
Vill bara glömma allt som har med dig att göra. Jag hatar dig så in i helvete. 
Men ändå finns du kvar.. :( Vill bara glömma ALLT...
Alla bra minnen med dig har jag förträngt, Men alla dåliga finns kvar..
Jag vill inte komma ihåg någonting alls som har med dig att göra.. Önskar bara att alla minnen av dig kunde försvinna.. Du har ställt till med så jävla mycket skit.. Bara förstört.. Du är hatad...
varför ska det vara så jävla svårt att glömma alla jävla minnen? :S
Jag trodde att jag hade glömt allt med dig.. Men hade fel... Minnen av dig dyker upp lite då och då.. Även fast jag inte vill.. Blir så jävla less... :S

Ni som känner mig vet vilken detta handla om<3

http://www.youtube.com/watch?v=F3J_ywpJsSw den låten har jag tillägnat till Honom...

I was your girl, gave you my world
My everything
But you wouldn't see

I had your back
I backed you up
whatever I did
was never enough

Just you... you
That's all you ever thought about
You... you
No one matters like you do
what goes around comes around
You should know by now

[Chorus :]
Bet you never thought that I could break you
Did you think that i would look the other way
Yeah you had it all figured out
But tell me who's the one who's crying now

The palm of your hand, that was your plan
gave me no time but now you want mine
It's all about take you took too much
Nothing inside I'm all used up

Come on
You... you
Nothing else matters like
You do
You know what I'm talkin' 'bout
Don't you
what goes around comes around
You should know by now

[Chorus]

All your one night stands ( should've thought about that )
Says she's just a friend ( should've thought about that )
Are you satisfied now' ( should've thought about that )
cause you can't hold me down 

Not now I wanna thank you 'cause now I'm free
I can breath again and I'm never going back to you

[Chorus]

Bet you never thought that I could break you
( Bet you never thought that I could break you )
Did you think that i would look the other way
yeah you had it all figured out
But tell me who's the one who's crying now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0