Torsdag

Nu sitter man här igen.. :) Har inte orkat uppdaterat bloggen nåt och ber om ursäkt för det.. Igår gjorde man inte så mycket var bara hemma och tog det lugnt, pratade med rickard i telefon<3<3 Tycker om honom <3.. Har även beslutat mig för att försöka sluta röka så idag är man på första dagen =) hoppas man klarar det denna gång.
Idag har jag inte heller gjort så mycket varit på ica och handlat hem lite små saker som fattades och sen var jag på konsum och hämtade ut mina 650 kronor som jag fick tillbaka ifrån telia, hade betalat dubbelt på en räkning förra månaden.. Sen var jag till min morbror en sväng och nu har jag nyss sett på the vampire diaries och nu ser jag på lyxfällan och har nyss snacka med Rickard i telefon<3<3<3

Tycker om dig Rickard<3<3

Ska se klart på lyxfällan nu uppdaterar kanske senare ;)

Hejjs


Tycker om dig så otroligt mycket Rickard<3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0