Tisdag & less

Nu sitter man här igen, just nu sitter jag hemma hos Vivian och snackar lite och lyssnar på musik.. Är så jävla less på en viss person idag.. Hoppas du flyttar snart så det blir lugnt och skönt.. Blir så jävla less på ditt jävla klagande och din fjortis stil. Så bara för man inte har fått barn innan man är 20 och inte super varenda jävla helg så är man en gammal kärring jävel? :S Okeey ja kanske i din värld. Men inte i min värld. Du är så enormt patetisk.. Fattar inte hur du orkar hålla på. Om du nu tycker att jag är en idiot och en gammal kärring och inte har nån haka så varför pratar/smsa du med mig då?? :S Fattar inte hur det är du tänker ibland. Men du kan ju räkna med att våran vänskap är över, tänker inte ha några sk vänner som bara utnyttjar och sen snackar en massa jävla skit bakom ryggen på en.. Nej tacka vet jag mina äkta vänner<3<3 Ni vet vilka ni är.. Jag älskar er<3<3 Ni är underbara, Utan er vet jag inte vet jag skulle göra.. Ni är guldvärda.. Alla falska idioter har ingenting hos mig att hämta.

Nä nu ska jag vara social med Vivian<3 Uppdaterar senare
hejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0