Söndag

Hade tänt att stiga upp i tid idag men det sket sig som vanligt.
Hade ställt klockan på 10 imorse men slutade med att man steg upp och slog av den.
Och sen somnade man om och sov till klockan 17 ungefär.. :P
Blir så less på mig själv varje gång jag gör det.. Imorn måste jag upp klockan 10
ska bladn annat ringa igen ang arbetspraktiken som städerska.. Och se ifall jag får det eller inte..
Sen måste jag på soc och fylla i ansökan igen så jag får ut mina pengar..
Sen får man se vad som händer efter det. Kanske går ut och går en sväng och går till mamma och pappa.
Just nu sitter jag och strular med min externa hårddisk.. Försöker föra över filmer ifrån datorn till hårddisken men den bara hänger sig och jävlas.. Blir så jävla le.. Måste kolla upp den tror jag :P
Tänkte snart slå igång en film på stationära och lägga mig i soffan framför tvn och försöka sova.. Har koppla in stationära datorn till tvn så =))
Men uppdaterar nåt imorn
Godnatt allihopa..
Tycker om dig Rickard<3<3<3 Hoppas jag får träffa dig snart igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0