Måndag & trött som vanligt



Just nu sitter jag här vid datorn och bara slappar.. Har erik på besök just nu, han kom förbi på sin lunch och är lite social och tar en kopp kaffe.. Har ringt och snackat ang praktiken som städerska idag. Får svar imorgon om hur det blir.. Har även ringt och snackat med skatteverket.. Sen efter kl 13 ska jag på soc och fylla i ansökan så man får in sina pengar i tid.. Annars blir det nog inte så mycket. Blir väl att städa lägenheten och kanske gå ut och gå med morsan ifall hon vill och orkar.. Hade hoppats på att vädret skulle bli bättre snart igen så man kan börja sola igen men det verkar vara dåligt på den fronten.. Är lite trött idag :P har varit vaken sen kl 17 igår :P försöker vända tillbaka dygnet.. idag ska jag fan inte somna mitt på dan iallafall.. hatar mig själv när jag gör det.

Uppdaterar senare. Ska fixa klart allt som ska göras nu =)

ha en fin dag allihopa.. Mamma jag älskar dig<3<3

Tycker om dig Rickard<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0