Lördag

Nu sitter man vid den här dumburken igen.. Har varit vaken i 28 timmar nu. USCH...
Idag har man inte gjort så mycket legat och kollat på alla avsnitt utav 112 på liv och död som jag tankade hem igår . Sen städade jag lägenheten och min morbror kom hit och hjälpte mig att ta ner cykeln ifrån balkongen som jag tydligen dragit upp förra fredagen :P Nu sitter jag hemma och väntar på att pappa ska komma hit med mat =) orkar inte göra mat idag så mamma hade gjort potatisgratäng och kälknöl som det blev över av så jag skulle få det =) Vill ut på Mittis ikväll och se Corroded men har inga pengar till det :( suck.. Aja det kommer väl fler tåg.. Nu blir det att sitta här och lata mig tills farsan ringer och säger att jag ska komma ut och hämta maten sen blir det väl att lägga sig i sängen och se på film och försöka sova om nån timma.. Imorgon vet i tusan vad som händer har inte planerat något speciellt iallafall..ska till mormor och äta smörgåstårta och sen ska jag till mamma och pappa och låna deras internet så jag kan fixa till min dator lite.. Har förvisso internet här hemma men deras är bättre och snabbare ;) då passa man på att låna det ;)

Hejjs.. Uppdat senare ifall jag inte somnar =)
Hoppas allihopa får en riktigt bra Lördag. Och att ni som går på Mittis får riktigt kul =)




Kommentarer
Postat av: Jonny

söt du e

2010-05-01 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0