FEST PÅ EN TISDAG?????

Ja det verkar inte bli mycket sömn inatt inte.. En granne har fest ikväll/natt och dunkar musik och skriker och lever om så det går inte att sova.. Gick och la mig runt 23 och vaknade vid 00 av dom drog igång musik osv... :S Ofta man har fest på en Tisdag?? Att folk aldrig kan lära sig att ta hänsyn någon gång.. Iof är man 17 år så kanske man tycker att det är tufft och roligt att ha fester och supa :S Men på en Tisdag?? Och spela musik och skrika mitt i natten? finns ju folk som vill sova + dom som ska upp och jobba.. Förstår mig inte på vissa människor.. Imorgon/dag händer det inte så mycket blir nog bara lugnt.. Får se vilken tid man får somna inatt.. Har ringt störningsjouren iallafall så dom skulle åka hit och kolla... Får se om dom lugnar ner sig sen då.. Så man kanske få någon sömn inatt...

Aja ska röra mig emot sängen igen och försöka sova.. Uppdaterar imorn/senare idag

Godnatt allihopa<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0