Iggesund

Nu sitter man här igen. Bor i Iggesund utanför Hudiksvall just nu över sommaren hos Elin.. Fick reda på idag att jag helt plötsligt inte fick jobbet. Men pratade med Soc i Ånge så eventuellt ska jag få egen lägenhet här nere i Iggesund och fortsätta söka jobb här nere. Trivs så bra här nere så.. Hoppas det blir så. Ikväll ska jag och Elin till hennes stuga och sova där till imorgon. Och imorgon ska vi festa =)) Sen på Måndag drar jag hem till Ånge och blir hemma under veckan för morsan fyller år på Torsdag<3<3 tänkte vara hemma och träffa familjen och vännerna och umgås med min söta katt några dagar innan jag åker tillbaka hit.. Annars händer det inte så mkt.
Uppdaterar senare
Kram hejjs<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Kul att du bloggar! Roligt att följa din vardag :)

Hoppas att allt är bra m dig,,, Har du flyttat till Hudik?

Stor kram fina.

/Sara.

2010-08-01 @ 00:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0