Vad ska jag göra??

Jag sitter här hemma i min lägenhet och funderar på en hel del saker.. Har gjort det ett par dagar nu.
Jag tycker om honom så otroligt mycket, har berättat det för honom.. Och han säger att han tycker om mig också.. men när jag frågade honom hur han tycker och tänker så får jag inget riktigt svar.. Och nu har jag inte hört ifrån honom på ett par dagar. Hur ska man tolka det?? Ska jag ge upp? Eller ska jag fortsätta?? Om jag bara kunde få veta så skulle allt kännas bra mycket bättre.. Då slipper jag sitta här och fundera fram och tillbaka.. :S blir så less.. Jag tycker verkligen om honom riktigt mycket.. Men men får se hur detta slutar.. Men känns som att det kommer sluta på ett dåligt sätt som vanligt.. Brukar ha otur... men men nu blire snart sängen och försöka koppla av och sova... Cacco kommer hit senare idag igen och väcker mig så de är väl bäst att lägga sig så att man får några timmars sömn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0