Torsdag uppdatering

Ja nu sitter man här framför datorn och glor igen. Har varit hos mormor hela dagen och tvättat kläder och ringt ang arbetspraktik, det börjar se lite ljusare ut just nu iallfall.. Hoppas jag får den praktiken jag ringde om.. Just nu är jag bara allmänt less på en idiot som alltid har varit ute för att jävlas i alla dessa år.. Men men blir väl lugnt nu snart igen hoppas jag. Nu sitter man hemma och pratar med Erik i telefon och sitter och kollar runt på Facebook lite.. Ikväll händer det inte så mycket mer än att typ se på tv.. Ska se på lyxfällan klockan 21 tänkte jag.. =) Älskar att se de programmet :D
Uppdaterar kanske senare :) hejj så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0