Söndag

Idag händer det inte så mycket för min del.. Sitter och funderar på vad jag ska hitta på och äta idag. Sen ikväll kommer min älskade far hit och ska skjutsa mig så jag får panta alla burkar och flaskor som blev efter fredagens fest. Blev en lyckad fest iallafall och kul hade jag med mina vänner <3
Fick även reda på att min 20 års dag 7/8 kommer bli kanon =) Jag och mamma ska åka ner till sundsvall och strosa runt på stan och sen äta gott och dricka gott och sen avslutar vi med roxette konserten och som förband är det the baseballs =) vet inte hur jag ska tacka er för den fina presenten =) Långt kvar men längtar redan dit.. Igår gjorde man inte så mycket heller, städade lägenheten efter festen och låg framför tvn och glodde på film. Nä nu ska man ta och försöka få i sig nån mat men uppdaterar senare =)
Festen på fredagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0