Måndag = trött

Ja nu har man nyss vaknat typ.. Erik ringde och väckte mig klockan 10. :P sovit i bara 4 timmar nu på morgonen men men sånt som händer. Nu sitter jag och dricker kaffe och försöker fundera ut på vart jag kan tänkas ringa och söka arbetspraktik.. Ringde parkbacken men det var tydligen fler som hade sökt där så hon visste inte om hon hade handledare till alla.. Känner att jag vill ha något att göra på dagarna + att arbetsförmedligen är på mig.. Snart kommer erik hit också och hälsar på under lunchen.. Uscha så trött man kan vara.. Nä om man ska ta och sätta sig ner och försöka komma på ställen att ringa till kanske.. Ska prova ringa posten, Ånge efter kl 12..

Uppdaterar lite senare. Hejjs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0