Måndag uppdatering

Ja nu sitter man här igen då. Sitter och pratar med Cacco i telefonen pratade även med Erik tidigare men han skulle gå och sova för han ska på praktiken imorgon.. Idag har jag nog fan bara suttit i telefonen känns det som.. Erik ringde och väckte mig klockan 10 imorse, fick bara 4 timmars sömn men skit samma =) är lika pigg ändå...
Sen var jag lite social med honom här hemma på lunchen och sen gick man hem till mamma och pappa och lånade hem telefon deras och ringde runt ang praktikplatser. Ringde Parkbacken och frågade där men hon visste inte om hon hade någon handledare till alla för det var tydligen 4-5 stycken till som skulle ha praktik där just nu.. Sen ringde jag Posten i Ånge men dom tar inte emot folk just nu eftersom dom inte vet ifall posten blir kvar eller inte.. Sen ringde jag och frågade på alla dagis i Ånge men där fick jag inget svar.. Imorgon ska jag prata med ICA,Konsum och shell tänkte jag.. Annars får jag väl ringa och prata med arbetsförmedlingen igen och säga att jag inte lyckats få nått.. Sen har jag bara suttit hemma.. Åt lite grann och lodade framför min dator :P sen fick jag tråkigt så jag tog en kvällspromenad upp till mormor och morfar och snackade med mamma,mormor,morfar lite.. Sen åkte jag med mamma och pappa hem till mig och sen dess har jag suttit i telefonen med erik och cacco... Haft ett trevligt samtal... har även berättat för min vän om killen som hon tycker om...

Nu ska jag fortsätta vara social med cacco men uppdaterar imorgon igen :)

Godnatt allihopa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0